vx800.coolcastle.com Forumindex vx800.coolcastle.com
Nederlands/Belgische VX800 Club

CalendarCalendar   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 
Coppermine 

Calendar
CalendarCalendar
Di Jan 16 2018
Wo Jan 17 2018
Do Jan 18 2018
Vr Jan 19 2018
Za Jan 20 2018
Zo Jan 21 2018
Ma Jan 22 2018
Het is nu Wo Jan 17, 2018 11:46
Tijden zijn in UTC + 1
 Forumindex » Algemeen » Te koop gevraagd
Gezocht: motorblok voor mijn vx Gezocht: motorblok voor mijn vx" size="small">
Moderators: Moderators
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [4 Posts] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Bericht
HJO

BerichtGeplaatst: Ma Mei 11, 2009 14:42    Onderwerp:   Gezocht: motorblok voor mijn vx Reageren met citaat

Mensen!
Ik ben dringend op zoek naar een nieuw(oftewel 2ehands)blok voor mijn vx800.
Na nog maar 1000 km erop gereden te hebben is zaterdag mijn motorblok ermee opgehouden, dat betekent, een gat van 2 bij 3 cm in carter recht onder me voorste cilinder.
Weet nog niet waardoor het gebeurd is, heb bijna mijn blok los, op 2 boutjes van het blok naar de cardan en bevestigingsbouten of het frame na.
Iemand ook trouwens een idee hoe die cardanbevestigingsbouten los kan krijgen? Het zijn de 2 binnenste bouten, die zitten op op een onmogelijke plek... Door de zwarte ring het blok in, voor het afdekrubber van de cardan.

Misschien wat veel voor een gevraagd topic, maar ik zoek ook een beetje hulp van een ervaren vx sleutelaar..

4takt twin blokken zijn toch wat anders dan de 2 takt schakelbrommertjes uit mijn brommertijd... Voor meer informatie of onzin zie
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/235876/Gat-in-motorblok-vx800-geslagen-foto-1.html
Blokkie

BerichtGeplaatst: Vr Mei 29, 2009 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi HJO,
Typisch ik heb een donormotor gekocht (had nieuwe uitlaatpijpen nodig), en dat motorblok heeft precies hetzelfde gat onder in de cylinder. De eigenaar had hem ook net gekocht, zonder garantie( 1995 met 28.000 km op de teller).
Waarschijnlijk toch te lang stil gestaan, niets meer doorgesmeerd en een "vastloper" gekregen..
Kijk eens op de site van Roukama, bij sloopmotoren ze hebben daar net een vx800 gesloopt, misschien hebben ze ook een blok.
Weet wel van een lid van de intruderclub, die heeft een blok van een vx800 in een intruder VS800 ingebouwd, paste niet helemaal blok vx is iets groter, andersom zou dus ook moeten kunnen met aanpassingen.
Groetjes Marian Laughing
WitteAd

BerichtGeplaatst: Di Jun 16, 2009 15:32    Onderwerp: Re: Gezocht: motorblok voor mijn vx Reageren met citaat

HJO schreef:
Mensen!
Ik ben dringend op zoek naar een nieuw(oftewel 2ehands)blok voor mijn vx800.
Na nog maar 1000 km erop gereden te hebben is zaterdag mijn motorblok ermee opgehouden, dat betekent, een gat van 2 bij 3 cm in carter recht onder me voorste cilinder.
Weet nog niet waardoor het gebeurd is, heb bijna mijn blok los, op 2 boutjes van het blok naar de cardan en bevestigingsbouten of het frame na.
Iemand ook trouwens een idee hoe die cardanbevestigingsbouten los kan krijgen? Het zijn de 2 binnenste bouten, die zitten op op een onmogelijke plek... Door de zwarte ring het blok in, voor het afdekrubber van de cardan.

Misschien wat veel voor een gevraagd topic, maar ik zoek ook een beetje hulp van een ervaren vx sleutelaar..

4takt twin blokken zijn toch wat anders dan de 2 takt schakelbrommertjes uit mijn brommertijd... Voor meer informatie of onzin zie
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/235876/Gat-in-motorblok-vx800-geslagen-foto-1.html
Heb je al een blok kunnen vinden, mogelijk kan ik wat versieren. Is het blok er al uit? Groet, Ad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
makaki
donateur
donateur

BerichtGeplaatst: Vr Jul 24, 2009 09:18    Onderwerp: Motorblok Reageren met citaat

Hallo ,

Kijk eens op marktplaats een sloperij in eindhoven heeft een hele boel VX onderdelen, waaronder ook een motorblok.
Succes.

Groeten Wim
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [4 Posts] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
 Forumindex » Algemeen » Te koop gevraagd
Ga naar: