vx800.coolcastle.com Forumindex vx800.coolcastle.com
Nederlands/Belgische VX800 Club

CalendarCalendar   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 
Coppermine 

Calendar
CalendarCalendar
Di Jan 23 2018
Wo Jan 24 2018
Do Jan 25 2018
Vr Jan 26 2018
Za Jan 27 2018
Zo Jan 28 2018
Ma Jan 29 2018
Het is nu Wo Jan 24, 2018 00:47
Tijden zijn in UTC + 1
 Forumindex » Dit Forum » Aankondigingen
Nieuw op deze site: COPPERMINE Nieuw op deze site: COPPERMINE" size="small">
Moderators: Moderators
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [1 Post] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Bericht
asjemenou
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za Sep 16, 2006 17:23    Onderwerp:   Nieuw op deze site: COPPERMINE
Subject description: plaats nu foto's in je eigen persoonlijke fotoalbum!
Reageren met citaat

Beste forummers,

In het hoofdmenu middenboven aan de pagina is er een linkje bijgekomen: Coppermine.

Coppermine is een applicatie speciaal voor het onderhouden van albums. Meestal betreft het dan fotoalbums, maar ook documenten, gps bestanden etc. kunnen met behulp van coppermine geupload worden waarna andere leden de inhoud van een album kunnen bekijken danwel downloaden.

Met Coppermine kun je ook e-cards naar andere mensen sturen, favorieten markeren en in één keer downloaden, foto's van commentaar voorzien of er punten aan geven.

De gebruikersadministratie van dit forum en coppermine zijn geintegreerd. Je inloggegevens zijn dus hetzelfde. Sterker nog: als je ingelogd bent op het forum en hierboven op het Coppermine linkje klikt kom je ingelogd en wel in coppermine terecht.

In Coppermine heeft elk geregistreerd lid van dit forum de mogelijkheid om één of meer persoonlijke albums aan te maken en daarin foto's e.d. te plaatsen. Geregistreerde leden hebben 1 Mb aan ruimte ter beschikking, donateur hebben 20 Mb aan ruimte ter beschikking.

Een stap voor stap uitleg van hoe je foto's in je persoonlijk album plaatst (en hoe je in eerste instantie een persoonlijk album aan kan maken) vind je HIER

Heb je spullen die je graag wilt delen met anderen en die niet onder de noemer persoonlijk vallen, mail me dat dan. Dan kan ik de spullen uploaden in een publiek album of een publiek album aanmaken waarin je zelf de spullen neer kan zetten.

Het gebruik van het pakket zal nog wel wat vragen oproepen. Onder "vragen en opmerkingen" zal ik een subforum "coppermine" openen waarin we vragen en antwoorden kunnen bundelen. Heb je een vraag, stel em dan daar!

Nog een laatste puntje: foto's moeten voorlopig geapproved worden door mij voordat ze zichtbaar worden in Coppermine. Dat is niet omdat ik jullie niet vertrouw maar enerzijds een voorzorgsmaatregel ter beveiliging van het forum en anderszijds kom ik misschien op ideeen voor nieuwe categorieen met de foto's en andere spullen die jullie willen plaatsen.

Veel plezier met Coppermine! Ik hoop binnenkort aangenaam verrast te zijn met al jullie persoonlijke fotoalbums.

Groet,

Asjemenou
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [1 Post] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
 Forumindex » Dit Forum » Aankondigingen
Ga naar: