vx800.coolcastle.com Forumindex vx800.coolcastle.com
Nederlands/Belgische VX800 Club

CalendarCalendar   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 
Coppermine 

Calendar
CalendarCalendar
Do Jan 18 2018
Vr Jan 19 2018
Za Jan 20 2018
Zo Jan 21 2018
Ma Jan 22 2018
Di Jan 23 2018
Wo Jan 24 2018
Het is nu Vr Jan 19, 2018 04:09
Tijden zijn in UTC + 1
 Forumindex » Dit Forum » Even voorstellen
Limper reporting for duty Limper reporting for duty" size="small">
Moderators: Moderators
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [1 Post] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Bericht
zelimper

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2013 09:25    Onderwerp:   Limper reporting for duty Reageren met citaat

Hey Guys and galls,

Ze Limper reporting for duty..

eergisteren mijn SV1000 binnengedaan met net geen 100.000k op de teller, waarvan de laatste 50k sinds eind 2010 heeft mijn beestje het voorgoed begeven, te veel kosten om hem nog rendabel te maken, en ja hoor, stond nog een mooi beestje een VX'er van 90' met een 40k op de teller, heb ik dan meteen maar meegenomen om toch niet zonder vervoer te komen staan...

leuk ding, mist mishien iets van power en sportiviteit tegenover mijn SV maar het is een toffe bike met karakter en daar hou ik van, en zal mss ook iets minder flitspalen aantrekken dan mijn vorige :D

denk hier een jaartje mee te gaan rondrijden en dan opnieuw een iets zwaarder model te kopen, dan maak ik er een cafe racer van...

rijd al sinds..hmm forever met de motorfiets en lid van MC Devil rowlers ,gelegen te sm oudenhove (zottegem), verder niet veel aan toe te voegen

Greetings

Timothy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [1 Post] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
 Forumindex » Dit Forum » Even voorstellen
Ga naar: