vx800.coolcastle.com Forumindex vx800.coolcastle.com
Nederlands/Belgische VX800 Club

CalendarCalendar   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 
Coppermine 

Calendar
CalendarCalendar
Do Jan 18 2018
Vr Jan 19 2018
Za Jan 20 2018
Zo Jan 21 2018
Ma Jan 22 2018
Di Jan 23 2018
Wo Jan 24 2018
Het is nu Vr Jan 19, 2018 14:41
Tijden zijn in UTC + 1
 Forumindex » Vakantie, recreatie & toeren » Toertips
Eerste keer met motor op vakantie Eerste keer met motor op vakantie" size="small">
Moderators: Moderators
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [3 Posts] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Bericht
Moosie1964

BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 21:39    Onderwerp:   Eerste keer met motor op vakantie
Subject description: Wat nemen we mee en trekken we aan?
Reageren met citaat

Hallo mensen,

Ik zit volgens mijn vrouw in de midlife crises en misschien heeft ze gelijk, maar ff naar mijn vraag.Ik ga in juni naar familie in zweden +/- 1550 km en ik heb de reis in drieen gesplitst dus zo ong 500 km per dag.Ik slaap in budget hotels.Nu is mijn vraag wat neem ik allemaal mee aan gereedschap,onderdelen en andere handige spulletjes mee?
Ik zie tegenwoordig heel veel mensen rijden met alleen maar een spijkerbroek, ik neem aan dat dit een speciale voor de motor is is dit voldoende ? Heeft iemand nog tips wat betreft motorkleding? wat ik het beste volgens jullie ervaring kan dragen op reis.

Bvd Moos
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Erik Pegaso
donateur
donateur

BerichtGeplaatst: Ma Jan 14, 2013 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik neem eigenlijk alleen een bandenreparatieset mee en vertrouw verder op de ANWB wegenwacht service. Veel materiaal en gereedschap kan je toch niet meenemen. Qua kleding: textiel pak waar e.e.a. uit kan worden genomen als het warm wordt. Eventueel extra regenjas mee voor als het de hele dag regent. Die spijkerbroeken met extra versterking is eigenlijk niet voldoende, leuk voor het ritje naar het strand maar niet voor 500km per dag.

Groetjes Erik
Terug naar boven
Moosie1964

BerichtGeplaatst: Ma Jan 14, 2013 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Dank je wel erik
Reparatie setje gaat zeker mee en ook nog een paar kleine andere dingetjes. Afstanden in zweden zijn groot en heb gelukkig nog geen ervaring met 'anwb'van zweden.
Wat kleding betreft moet nog maar ff verder kijken maar zeker geen spijkerbroek.

Gr Timo
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [3 Posts] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
 Forumindex » Vakantie, recreatie & toeren » Toertips
Ga naar: