vx800.coolcastle.com Forumindex vx800.coolcastle.com
Nederlands/Belgische VX800 Club

CalendarCalendar   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 
Coppermine 

Calendar
CalendarCalendar
Do Jan 18 2018
Vr Jan 19 2018
Za Jan 20 2018
Zo Jan 21 2018
Ma Jan 22 2018
Di Jan 23 2018
Wo Jan 24 2018
Het is nu Vr Jan 19, 2018 08:12
Tijden zijn in UTC + 1
 Forumindex » Dit Forum » Aankondigingen
Oprichtingsbijeenkomst 18 juni 2006 Oprichtingsbijeenkomst 18 juni 2006" size="small">
Moderators: Moderators
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [14 Posts] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Bericht
asjemenou
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Jun 19, 2006 20:07    Onderwerp:   Oprichtingsbijeenkomst 18 juni 2006 Reageren met citaat

Zondagmiddag 18 juni hebben een vijftal VX-800 rijders een poging gedaan een Nederlands/Belgische VX-800 club op te richten.

Asjemenou (Peter), Makaki (Wim), Nakedbiker (Geert), PMJ (Paul) en Bear51 (Jack) waren naar Rosmalen getogen om de koppen bij elkaar te steken. Na uiteraard eerst ieders VX te hebben geïnspecteerd en er allerlei wetenswaardigheden waren uitgewisseld kon er onder het genot van een drankje en een hapje een aantal zaken worden afgesproken.

In het voorwerk hadden Peter en Wim allebei een poging gedaan de domeinnaam VX800.nl aan te vragen. Wim kreeg uiteindelijk de domeinnaam VX800.nl toegewezen. Ter plekke werd besloten dat we eigenlijk ook het domein vx800.be zouden moeten laten vastleggen.

Het doel van de club werd uitgebreid besproken. Moet je gelijk hoog van de toren blazen en statuten opstellen, de Kamer van Koophandel inlichten enz. enz. of misschien klein beginnen en eerst eens kijken hoe groot de belangstelling van de VX rijders nu werkelijk is? Uiteindelijk hebben we gemeend klein te moeten beginnen en als voornaamste doel te stellen Belgische en Nederlandse berijders van een Suzuki VX800 zoveel mogelijk bij elkaar te willen brengen om zo ervaringen te kunnen delen en af en toe een meeting of toertocht te organiseren. Ook zouden we als VX-club deel kunnen nemen aan diverse activiteiten zoals bijvoorbeeld als club meerijden in goede-doelen ritten.

Een aantal activiteiten hebben we al op een kalender gezet. Grofweg hebben we voor het komende jaar de volgende activiteiten op het programma gezet:

juli/aug 2006: Drielandenpunttoer
27 augustus 2006: Dierenvoertoer
september 2006: Achterhoektoer
februari 2007: openingsrit van het seizoen
rond 22 april 2007 : voorjaarstoer met BBQ in Dessel-Witgoor omdat de ideeen voor de VX800 club naar aanleiding van deze BBQ zijn ontstaan.
mei 2007: elfstedentocht Friesland (2de pinksterdag)
juni 2007: VMTC club toer
juni 2007: Stiege weekeinde

Een club kan helaas niet zonder kas. Onkosten worden er altijd gemaakt. De website en de domeinnamen moeten worden betaald en meer van dat soort uitgaven. We hebben dan ook besloten de inleg voor het lidmaatschap op € 10,00 te zetten. Voor die 10 euro krijg je in elk geval:

- een eigen @vx800.nl of @vx800.be emailadres dat je door kunt laten sturen naar je reguliere emailadres.
- Een ikoontje bij je naam op het forum ten teken dat je lid/donateur bent.
- Een goed gevoel dat je aktief een bijdrage levert aan het in stand houden van een enthousiaste club VX rijders.

We onderzoeken nog wat de kosten zijn van het laten maken van een sticker voor op een kentekenplaathouder.

Het organisatiecomité ziet er vooralsnog als volgt uit:

Penningmeester: Als penningmeester zal Janny, Wim zijn vrouw, optreden terwijl Geert aan het eind van het jaar de kas zal controleren.

Public Relations: Paul zal zich beijveren om de club meer bekendheid te geven. Hij zal op een aantal verkoopsites een soort van advertentie/oproep plaatsen aan alle VX800 rijders. We wachten hier nog heel even mee totdat de domeinnamen helemaal aktief zijn. Jack zal proberen via verschillende sites en infokanalen, Nederlandse en Belgische VX800 rijders op te sporen. (suggesties zijn welkom)

Website: Peter zal als Webmaster optreden waarbij hij zal trachten Jack als back-up op te leiden.

Na nog even naar de tik in de motor van Paul te hebben geluisterd, geen probleem volgens de kenners, zijn we omstreeks 16.00 uur weer naar huis gereden.

Wij houden u verder op de hoogte.

Het organisatiecomité,

Asjemenou (Peter), Makaki (Wim), Nakedbiker (Geert), PMJ (Paul) en Bear51 (Jack)

En hier wat foto's van de bijeenkomst:

Nakedbiker (links) stond al te wachten toen de Apeldoorners aankwamen:

Even later kwam PMJ (rechts) ook aanrijden en zijn we neergeplofd op het terras bij de Mac:

Eerst wat gebabbeld over koetjes en kalfjes (in het midden Bear51, links daarvan Asjemenou en geheel links Nakedbiker):

En over VX'en uiteraard:

Maar toen pakte Makaki z'n kladblok erbij, en was het 'serious business':

En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan. Asjemenou zoekt hier de dichtstbijzijnde benzinestations op zijn gps. Let niet op de outfit, ben niet zo naar huis gereden. Laughing

Afscheid nemen is altijd moeilijk, hier proberen we nog wat tijd te rekken:

Laatst aangepast door asjemenou op Vr Jun 23, 2006 21:36; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
ZooT!

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 06:52    Onderwerp: Reageren met citaat

proficiat vanuit het verre Limburg! Laughing als ik iets voor de club kan doen ben ik graag mee van de partij, ik run een bureau voor corporate communication, dus alles wat met identiteit (logos, vormgeving, bedrijfspresentaties, beursstanden etc etc) van een bedrijf cq vereniging te maken heeft. Wie weet is er wel iets waar dat voor kan dienen?!
groeten, ZooT! (!nG°)

Vx800 '92
Terug naar boven
Adriano
donateur
donateur

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 11:20    Onderwerp: nieuw lid Reageren met citaat

Ha mannen, ik ben trots op de initiatiefnemers voor de VX800 club en wil graag lid worden en zal mijn bijdrage overmaken(giro/banknummer?) .Helaas zal ik niet veel deel kunnen nemen aan activiteiten omdat ik in het weekend (zowel zaterdag als zondag) op de voetbalvelden rondhobbel als coach, scheidsrechter en voetballer (nouja Wink ) en de meeste activiteiten vinden dan plaats denk ik. Maar ik zal als het even kan er bij zijn en in iedergeval deze site blijven volgen. Toen ik de VX pas had (februari 2000) verbaasde ik me er over dat www.VX800.nl niet bestond, wel vond ik een op dat moment actieve site: http://home.wanadoo.nl/jmharthoorn/ ,maar die staat op het ogenblik stil. Misschien kunnen daar nog wat leden gehaald worden.
Veel succes met de oprichting van de club mannen, ik hoor van jullie.
Aad Cordia (Maassluis -kom eens richting Hoek v Holland, ook een verzamelplek van veel motorrijders).
Wingedsentry

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 12:11    Onderwerp: aanmeldemn? Reageren met citaat

O.K. Uitstekend initiatief. Hoe kan ik me aanmelden en wat is het gironummer ?

WS. Laughing
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
asjemenou
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk dat jullie ook enthousiast zijn! Doet altijd goed om een pluim te krijgen voor gedane inspanningen. Very Happy

We zijn nog bezig met het openen van een girorekening. Het is de bedoeling dat je binnenkort een bijdrage kan storten rechtstreeks op een rekeningnummer maar ook via Paypal voor de mensen die daar bekend mee zijn.
clemento

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 17:01    Onderwerp: Re: Oprichtingsbijeenkomst 18 juni 2006 Reageren met citaat

asjemenou schreef:

september 2006: Achterhoektoer

Deze lijke me wel wat, kunnen we ook Arnhem-terras en Posbank meepakken.
En voor die 10 euro per jaar wil ik wel lid worden Very Happy
asjemenou
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

ZooT! schreef:
proficiat vanuit het verre Limburg! Laughing als ik iets voor de club kan doen ben ik graag mee van de partij, ik run een bureau voor corporate communication, dus alles wat met identiteit (logos, vormgeving, bedrijfspresentaties, beursstanden etc etc) van een bedrijf cq vereniging te maken heeft. Wie weet is er wel iets waar dat voor kan dienen?!
groeten, ZooT! (!nG°)

Ik denk zeker dat we wel van je diensten gebruik zouden willen maken. Maar ja, ik ben maar de webmaster he. PMJ is van de public relations Laughing
Maar zonder dollen. Als je ideeen hebt voor een logo, goodies voor leden etc. : laat van je horen! Als logo hebben we nu tijdelijk de rode VX linksboven geadopteerd maar we staan open voor suggesties.
Ik zat zelf ook aan T-shirts met opdruk te denken of zo. Maar aan de andere kant: het moet wel leuk blijven. Kost wel allemaal centjes en zo, en dat is nu net waar we voorlopig in elk geval chronisch tekort aan hebben.
ZooT!

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2006 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat

asjemenou schreef:
ZooT! schreef:
groeten, ZooT! (!nG°)

Ik denk zeker dat we wel van je diensten gebruik zouden willen maken. Maar ja, ik ben maar de webmaster he. PMJ is van de public relations Laughing
Maar zonder dollen. Als je ideeen hebt voor een logo, goodies voor leden etc. : laat van je horen! Als logo hebben we nu tijdelijk de rode VX linksboven geadopteerd maar we staan open voor suggesties.
Ik zat zelf ook aan T-shirts met opdruk te denken of zo. Maar aan de andere kant: het moet wel leuk blijven. Kost wel allemaal centjes en zo, en dat is nu net waar we voorlopig in elk geval chronisch tekort aan hebben.

is geen probleem hoor, een logo ontwerpen. we zouden dat dan als opdruk voor allerlei merchandize kunnen gebruiken (vb T-shirts, caps, etc) Ben er al wat mee bezig geweest. Misschien werk ik ns een paar voorbeeldjes uit tegen dat er eens een vergadering komt, als dat goed is voor PMJ de PR-man? Voor wanneer zou dat het beste passen?

Vx800 '92
Terug naar boven
PMJ

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2006 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Zoot,

Ik sluit mij volledig aan bij Asjemenou.
Zien wij elkaar op 06/08?? Zoja, dan kunnen wij misschien even kennismaken en een en ander doorspreken.

PMJ
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
ZooT!

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2006 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat

yep PMJ, jawel, als er niets tussenkomt (werk) dan ben ik 06/08 mee van de partij! kunnen we dan alles verder bespreken ivm CI van de club

Vx800 '92
Terug naar boven
Goof
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2006 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook ik wil graag lid worden en zo mogelijk 6/8 mee.
Houd me s.v.p. op de hoogte van gironr. en alle andere zaken
Terug naar boven
makaki
donateur
donateur

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2006 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo, het meedenken is very good dat bewijst de saamhorigheid maar weer eens van de vx mensen.
Als het gironummer bekend is wordt dat kenbaar gemaakt we willen het liefst een vx800 reknr. en daar wordt aangewerkt in de hoop dat het lukt.
Groeten.Wim
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
asjemenou
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Jun 23, 2006 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb in de openingspost de foto's erbij geplaatst die Makaki gemaakt heeft.
VX800NB

BerichtGeplaatst: Do Jul 27, 2006 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Noteert u deze VX-rijder ook maar als clublid.

groet,

Jos
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [14 Posts] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
 Forumindex » Dit Forum » Aankondigingen
Ga naar: