vx800.coolcastle.com Forumindex vx800.coolcastle.com
Nederlands/Belgische VX800 Club

CalendarCalendar   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 
Coppermine 

Calendar
CalendarCalendar
Vr Jan 19 2018
Za Jan 20 2018
Zo Jan 21 2018
Ma Jan 22 2018
Di Jan 23 2018
Wo Jan 24 2018
Do Jan 25 2018
Het is nu Za Jan 20, 2018 14:11
Tijden zijn in UTC + 1
 Forumindex » Dit Forum » Vragen en opmerkingen
Discussie: Wat kan er beter aan dit forum? Discussie: Wat kan er beter aan dit forum?" size="small">
Moderators: Moderators
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [4 Posts] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Bericht
asjemenou
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Feb 25, 2011 12:13    Onderwerp:   Discussie: Wat kan er beter aan dit forum? Reageren met citaat

Zeker in de winterperiode is het erg stil op het forum. De struktuur van het forum is eigenlijk sinds de oprichting van de club bijna 5 jaar geleden ook niet meer gewijzigd. Als forumbeheerder kan en wil ik niet zelf bepalen waar de gebruikers van het forum behoefte aan hebben. Wat ik wel weet is dat de gebruikers van het forum vaak hele goede ideeen hebben.

Daarom heb ik dit topic geopend waarin een ieder die ideeen heeft over hoe we het forum wat nieuw elan zouden kunnen geven zijn ideeen kwijt kan. Dus zou je bijvoorbeeld graag een nieuwe rubriek erbij willen op het forum omdat je nu geen plek hebt voor je postings, laat van je horen!

Voor een deel is dit onderwerp ook verweven met een ander punt: namelijk dat we ooit begonnen zijn als club specifiek voor de VX800 maar dat we inmiddels steeds meer een VX800 liefhebbersclub geworden zijn. Met behulp van dit forum hebben we het voor elkaar gekregen dat een aantal gelijkgestemde personen elkaar gevonden hebben en dat die mensen elkaar ontmoeten op het forum en een aantal malen per jaar in wisselende samenstelling ook bij de toertochten. Ooit reden ze op een VX800, met het stijgen van de leeftijd zien we steeds meer BMW's aanschuiven Very Happy

Steeds vaker speel ik daarom met de gedachte om het forum uit of om te bouwen naar een forum waar ook andere gelijkgestemden zich toe aangetrokken voelen zonder dat de VX800 daarvoor de trigger is. De vraag is alleen: hoe doe je dat? Hoe zouden we het forum moeten/kunnen organiseren zodat meer mensen met dezelfde instelling als de mensen die al lid zijn, zich er thuis gaan voelen.

Kortom, vragen genoeg! Heb je ideeen? Laat van je horen! Vind je dat alles moet blijven zoals het is? Ook dat willen we weten.
Adriano
donateur
donateur

BerichtGeplaatst: Vr Feb 25, 2011 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil toch wel eerst de complimenten maken aan de VX800 crew wat tot nu toe is gedaan voor deze site en georganiseerde trips.
Ook het verzamelde clubje zijn allemaal gezellige gasten, zeker de mannen van het eerste uur.
Toch vind ik de opzet met de VX800 als trigger wel in stand moet blijven, anders wordt het toch een motorvriendenclubje waarbij de VX jongens gaan afhaken, en dat zou erg jammer zijn.
Het topic van VX800 rijders op het motor-forum loopt ook weer, ik denk dat de VXers daar dan toch weer heen zullen gaan.
Maar vernieuwing kan ook heilzaam zijn, wie weet.
asjemenou
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Feb 25, 2011 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Dank je voor het compliment,altijd leuk om te horen. Het is zeker mijn bedoeling om de VX800 als trigger OOK in stand te houden. Maar wat ik jammer zou vinden is dat alle mensen die hun VX van de hand doen dan ook gelijk van het forum verdwijnen omdat ze denken dat ze hier niet meer welkom zijn.
Het zijn volgens mij juist de MENSEN die het leuk maken op een forum en in een club. De VX800 heeft altijd een bepaald slag mensen aangetrokken en die zou ik graag aan het forum en de club willen (blijven) binden, of ze nou een VX800 hebben of niet. Dat is het idee.
Arjen Rekers
donateur
donateur

BerichtGeplaatst: Vr Feb 25, 2011 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hoeft volgens mij niet bang te zijn dat als iemand die een VX heeft (zoals ik) Razz af zou haken als hij een andere motor koopt. Want als die gene een keer een rit heeft mee gereden heeft hij gezien dat de VX'en in de minderheid zijn en ze dus met en ander merk ook welkom zijn.
Maar ik ben wel in aanraking gekomen met de club door de VX, terwijl er in Woerden en omgeving genoeg andere niet merk gebonden club's zijn.
Dus om de link met de VX te houden lijkt me wel leuk.

groeten Arjen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Pagina 1 van 1 [4 Posts] Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
 Forumindex » Dit Forum » Vragen en opmerkingen
Ga naar: